Lacoste: Θηλυκότητα, ανεμελιά και στυλ

Την προηγούμενη χρονιά, η LACOSTE και το πρακτορείο BETC Luxe δημιούργησαν το Unconventional Chic concept, βασισμένο στην κληρονομιά του ίδιου του  René Lacoste. Η νέα καμπάνια είναι μια προσαρμογή του Unconventional Chic εστιάζοντας αυτή τη φορά στη γυναίκα.

Με έμπνευση από γυναίκες όπως η Lauren Hutton, η Greta Garbo και η Diane Keaton,  καλαισθησία, αυθεντικότητα και Γαλλική κομψότητα, ο Felipe Oliveira Baptista, καλλιτεχνικός διευθυντής της LACOSTE από το 2010, θέλησε, με αυτή την πρώτη του συλλογή για την LACOSTE (Spring Summer 2012), να οδηγήσει το διάσημο brand σε νέο έδαφος.

Για την δημιουργία της έντυπης καμπάνιας, επιλέχθηκε ο καλύτερος Άγγλος φωτογράφος μόδας Craig McDean, ο οποίος ανακάλυψε την κλίση του στην φωτογραφία, φωτογραφίζοντας τους ροκ φίλους του στην Βόρεια Αγγλία. Σήμερα η βάση του βρίσκεται στην Νέα Υόρκη και συνεργάζεται με σημαντικούς οίκους μόδας.

Η καμπάνια
Για τη νέα συλλογή της Lacoste, o γνωστός φωτογράφος δημούργησε μια σειρά από δυναμικά πορτρέτα γυναικών, με τρία διάσημα μοντέλα. Η Aymeline Valade, η Jac Jagaciak και η Joan Smalls σε μια πρωτοποριακή φωτογράφιση εκφράζουν το πνεύμα της LACOSTE  συνθέτοντας την ιδανική γυναίκα για τη μάρκα.

Δύο φιλμ πρόκειται να εμφανιστούν στο διαδίκτυο, προβάλλοντας το στυλ και την διάθεση της γυναίκας LACOSTE στο δικό της περιβάλλον. Η BETC Luce δημιούργησε επίσης μια ιστοσελίδα (www.lacoste.com/UCwoman) και μια  καμπάνια για το internet.

Η καμπάνια θα παρουσιαστεί παγκοσμίως τον Φεβρουάριο του 2012.

Θα ακολουθήσει η αντρική καμπάνια με τον κομψό και ταλαντούχο ηθοποιό Adrien Brody ο οποίος θα δώσει σάρκα και οστά στον Unconventional Chic άνδρα της Lacoste.

via: brandfather.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s